Sabtu, 17 Ogos 2013

Rancangan Tertunda

Rancangan hari nie nak ke Bangi Fitness untuk walk in dan daftar untuk gym n kelas earobik..tapi terpaksa dibatalkan sebab FIL n MIL ada buat makan2....So sebagai menantu yg baik (baik ke?) aku kena la tolong serba sikit......
lepas je my hubby gie kerja aku ter"sambung tido...(tertido ok)...sedar2 dak pukul 8.45pg.....terkejut aku...aku bangun n terus sidai baju...mujur dah basuh mlm tadi tu......mandi n sarapan n minta my hubby anta aku gie umah FIL..
Bila sampai umah FIL bahan2 nak masak pun tak sampai lg....FIL tak balik dari pasar lg.....
Menu hari tu ialah....
# Kari Kambing
# Ayam Masak Merah
# Acar Timun (jelatah)
# PAPEDOM
# Air Anggur
***so sedap chef dari INTAN KIARA yang masak***

Dari kul 9 pagi sampai kul 6.30 ptg aku berada kat sana...penat tapi ok la, boleh jumpa sanak saudara sebelah hubby n Wan Gombak pun ada....

Alhamdullilah tetamu tak putus2 yang datang.......tak sempat nak amik gambar sepanjang majlis berlangsung......

Rancangan terpaksa di batalkan
# Bangi Fitness
# Makan kenduri Kahwin

My hubby kerja dari kul 7pg sampai kul 12 mlm............kul 12 malam hubby ajak gie Uptown jalan Reko....tapi dapat tau Jln Reko tutup so terus gie Uptown Mines.......nasib baik bukak klu tak balik umah n tido je la......hubby aku nak cuba bekam darah.......so menggelikan bila banyak darah kotor keluar...

Ok sampai sini je....esok kita sambung lg.....
BYE....
SELAMAT MALAM


Tiada ulasan:

Catat Ulasan