Jumaat, 16 Ogos 2013

Aktiviti hari nie

Salam..........
3 hari berturut2 aku makan rendang daging ngan nasi impit, selesai sudah rendang daging 1kilo setengah (bukan aku mkn sorg tau, separuh aku bawa gie ofis).....
Amik mmg makan puas la, klu dah macam nie nampaknye lambat pulak la baru teringin semula....aku suka....
Alhamdullillah, hari nie aku COD ( Cash On Delivery) 3 produk SDM ( jdd, fwr & vgt) rezeki hari jumaat....berguna jgak klu berniaga ada blog, bila2 masa org boleh tengak kita punye blog walaupun dia pejabat (maklumlah pejabat fb ada waktu tertentu je)

Rancangan hari nie nak ke Alamanda, beli air YAKULT dan makanan lain.....sambil2 tu boleh cuci mata cari kasut (hihihihi...abis la duit laki aku)

Pukul 4.30ptg....
Balik kerja terus COD barang SDM kat Wisma Sumber Asli........lepas tu terus ke alamanda, masa yang ada untuk shopping hanya 1jam je...
Walaupun 1jam ia sudah cukup untuk aku beli sedikit barang n Kasut Raya (dah lepas raya dah pun....) tak lupa jgak BIG MAC McDonald...hihihii.....

Nie kasat yang aku beli.............


Sebenarnya aku dah ada sepasang kasut yang sama cuma warna yang berbeza...tak kesah la asal aku selesa pakai......

Nie kasut yang lama aku......


Sama kan.......

Cukuplah setakat nie utk hari nie....................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan